ارسال گواهینامه های پایان دوره کارکنان شرکت کننده در کارگاههای برگزار شده در شهریور ماه
جناب آقاي دکتر نظام آبادي
دبير محترم منطقه پنج دانشگاه آزاداسلامي
با سلام واحترام
به پيوست دویست وسی ويک برگ گواهينامه هاي پايان دوره کارکنان اينواحد دانشگاهي را جهت بررسي وتأييد تقديم مي نمايد.
لذا خواهشمند است دستور فرماييد اقدامات لازم را مبذول فرمايند .
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۲۱ ساعت 11:26 توسط محمد رضا لطیف
|
وبلاگ دفتر مدیریت دانش وتوانمند سازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استادان ؛ مدیران ؛ کارکنان وبا اهداف خبری وآموزشی وزیر نظر معاونت اداری ومالی واحد ساوه فعالیت می نماید.